loading...

گردشگري در ايران

بازدید : 153
يکشنبه 7 دی 1399 زمان : 15:20

هنگام سفر به هر شهری به خصوص اگر بار اولی باشد که به آن شهر سفر می‌کنیم، با مسائل مختلفی درگیر می‌شویم و سوالات متفاوتی در ذهنمان شکل می‌گیرد. مسائلی از قبیل محل اقامت و پیدا کردن اقامتگاه مناسب، وسیله حمل و نقل، جاهای دیدنی و همچنین بهترین رستوران‌های آن شهر و بسیاری مسائل دیگر ذهن ما را به خود مشغول می‌کند تا در نهایت با انتخاب‌های درست بتوانیم سفری خاطره انگیز داشته باشیم.

کیش شهری توریستی و گردشگرپذیر است که تا دلتان بخواهد رستوران‌های متنوع برای سلایق مختلف دارد. دقیقا همین تنوع ممکن است شما را گیج و انتخاب را برایتان سخت کند. در این مطلب تعدادی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش که نزد گردشگران و اهالی محبوب و پرطرفدارند را معرفی کردیم، تا هنگام سفر به کیش به راحتی بتوانید از میان آن‌ها انتخاب و غذایی لذیذ و باکیفیت نوش جان کنید

فودکورت دامون

فودکورت دامون که در مرکز خریدی به همین نام در خیابان وصال کیش واقع شده، یکی از محبوب‌ترین فودکورت‌های کیش نزد اهالی و مسافران است. تنوع غذایی بالا، کیفیت خوب و قابل قبول غذاها و تناسب بین قیمت و کیفیت غذاها دلایلی است که باعث شلوغی همیشگی دامون و رضایت مشتریان آن شده است. دامون رستوران سنتی، چینی، هندی، مکزیکی، عربی، غذای سلامت و فست فود دارد و اگر راجع به بهترین رستوران‌های کیش پرس و جو کنید حتما آن را به شما توصیه می‌کنند.

اگر به فودکورت دامون سر بزنید بدون شک از میان غرفه‌های متنوع آن غذایی باب میلتان پیدا می‌کنید. در تراس رو به دریا غذای‌ خود را نوش جان کنید تا خاطره‌ای خوش و خوشمزه از سفر به کیش برایتان ساخته شود.

رستوران رویال استار از بهترین رستوران‌های کیش

معمولا وقتی قصد سفر می‌کنیم از دوستان و آشنایان خود که قبلا به آن شهر رفته‌اند راجع به موضوعات مختلفی سوال می‌پرسیم و راهنمایی می‌گیریم. یا با جست و جو در اینترنت سعی می‌کنیم به جواب سوالاتمان برسیم. اگر مسافر کیش باشید و بخواهید بهترین رستوران‌های کیش را بشناسید قطعا رستوران رویال استار جزو اولین پیشنهاداتی است که به شما می‌شود. رویال استار یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران‌های جزیره کیش است که البته به جز دکور جذاب، منوی متنوع و غذاهای باکیفیت و خوبی هم دارد.

در میان انواع غذاهای ایرانی و بین المللی منو، یکی از پرطرفدارترین غذاهای رویال استار استیک آن است که پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید حتما امتحانش کنید. همچنین پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای یکی دیگر از دلایل موفقیت و محبوبیت رویال استار است.

فودلند یا سرزمین غذای کیش

فودلند یا همان سرزمین غذای کیش در نزدیکی ساحل مرجان و ضلع غربی بازار مرجان، یکی از بهترین رستوران‌های کیش است. از منوی متنوع فودلند که شامل انواع غذاهای ایرانی، فست فود و بین المللی است می‌توانید غذایی باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه سفارش بدهید و نوش جان کنید. محیط و دکوراسیون شیک و دلنشین ، پرسنل حرفه‌ای و تنوع غذایی سبب شده تا فودلند روز به روز مشتریان بیشتری جذب کند و جزو بهترین رستوران‌های کیش بشود. همچنین یک کافه مدرن و یک کافه سنتی به نام لیالی در این مجموعه وجود دارد که می‌توان ساعتی را هم در آن‌ها خوش گذراند.

فود لند در جزیره کیش

رستوران کوه سنگی

یکی از بهترین رستوران‌های کیش که در فضایی سنتی انواع غذاهای لذیذ ایرانی را برای مشتریان سرو می‌کند، رستوران کوه سنگی جنب بازار پردیس است. پرطرفدارترین غذای رستوران کوه سنگی دیزی با گوشت تازه گوسفندی است که طعم خوش آن در کنار دوغ محلی لذیذ، حسابی هوش از سرتان می‌برد و قیمت معقولی هم دارد. این رستوران با نمایی متفاوت و زیبا در دل کوه واقع شده و می‌تواند روزی خاطره انگیز را در کیش برایتان رقم بزند. کباب کوبیده و جوجه کباب‌های خوشمزه‌ای را هم می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران کوه سنگی در کیش

رستوران توتی فروتی

رستوران ساحلی توتی فروتی که در نزدیکی اسکله تفریحی جدید کیش قرار دارد با موقعیت مکانی عالی به یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش تبدیل شده است. این رستوران انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، دریایی، فست فود و فرنگی را در محیطی دلنشین و زیبا به مشتریان ارائه می‌دهد. با چشم اندازی تماشایی از دریا، در پشت بام رستوران یا کنار ساحل غذایی لذیذ نوش جان کرده و یک شب نشینی خاطره انگیز را کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید. همچنین می‌توانید از کافی شاپ این مجموعه انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و کیک‌های خوشمزه را سفارش دهید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به توتی فروتی رفتید حتما سالاد سزار آن را امتحان کنید.

بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور در کیش

رستوران کوه نور با فضایی متفاوت در دل کوه یکی از زیباترین و بهترین رستوران‌های کیش است. نوش جان کردن غذایی لذیذ در این رستوران در فضایی رویایی با نورپردازی به خصوص در شب، در حالی که موسیقی ماهرانه‌ای نواخته می‌شود، می‌تواند یکی از بهترین خاطرات شما از سفر به جزیره باشد. انواع غذاهای ایرانی، کبابی و دریایی در این رستوران با کیفیت قابل قبول سرو می‌شود که پاسخگوی هر ذائقه و سلیقه‌ای است. همچنین در طبقه بالای رستوران کوه نور کافی شاپی قرار دارد که با چشم اندازی تماشایی از جزیره گزینه مناسبی برای کافه نشینی است.

رستوران‌ کوه نور کیش

رستوران عمو اکبر

اگر به هوای رستورانی لوکس با فضایی شیک به رستوران عمو اکبر رفتید باید بگوییم آدرس را اشتباه رفتید. اما اگر هوس غذای دریایی تازه و لذیذ کرده‌اید بهترین انتخاب همین جاست و دقیقا به خاطر همین غذاهای دریایی است که می‌توانیم عمو اکبر را جزو بهترین رستوران‌های کیش بدانیم. انواع غذاهای دریایی و ایرانی با مواد اولیه تازه در رستوران عمو اکبر در محیطی ساده و خودمانی تهیه می‌شود. همچنین خوشمزه‌ترین ماهی و میگو جزیره را که صید روز است در این‌جا می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه و متوسط نوش جان کنید.

رستوران های دریایی در کیش

فست فود بومرنگ

در سفر به کیش اگر می‌خواهید هم هزینه معقولی کنید و هم غذای خوشمزه و باکیفیتی نوش جان کنید، حتما به فست فود بومرنگ سر بزنید. بومرنگ از بهترین رستوران‌های کیش است که در محیطی تمیز و دلنشین با انواع غذاهای فست فودی از شما پذیرایی می‌کند. در فست فود بومرنگ می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین پیتزاهای جزیره را سفارش بدهید و همزمان با سفارش یک پیتزا طعم ۴ پیتزا را امتحان کنید.

*یک نکته قابل توجه این است که محل اقامت شما در کیش هر کجا که باشد، اغلب به راحتی می‌توانید رستوران‌های خوب بسیاری را در اطرافش پیدا کنید. چرا که بیشتر رستوران‌های کیش در نزدیکی هتل‌ها و به طور کل اقامتگاه‌ها قرار دارند و به همین خاطر دسترسی گردشگران به آن‌ها آسان است.

فست فود بومرنگ در کیش

رستوران میرمهنا

یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش رستوران میرمهنا می‌باشد که جزو رستوران‌های گران جزیره هستند. منو انتخابی آن جزو غذاهای پلو و کباب و فرنگی می‌باشد و در وعده نهار از ظهر تا بعدازظهر و در وعده شام از غروب تا اواخر شب پذیرای مشتریان است، این رستوران در زمان عصر خدمت رسانی ندارد. اگر به دنبال طعم یک غذای عالی در یک محیط شیک و لوکس در کنار خانواده هستید رستوران میرمهنا میتواند بهترین گزینه انتخابی برای شما باشد. در کنار پارک آهوان و دقیقا در خط ساحلی میتوان به دنبال رستوران میرمهنا گشت.

شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری در جزیره کیش از آن دسته از رستوران‌هایی است که قبل از مراجعه از طریق تلفن یا سایت رسمی اقدام به رزرو میز در این رستوران کرد. منو آن هم مانند سایر رستوران‌های زنجیره‌ای شاندیز از انواع غذا و کباب ایرانی که معروف‌ترین آن‌ها شیشلیک این رستوران است. این رستوران که از بهترین رستوران‌های جزیره کیش است در نزدیکی برج‌های دوقلو جزیره واقع شده است و از سال ۱۳۷۰ در این منطقه مشغول فعالیت است. البته برای رفت و برگشت مسیر رستوران می‌توان از ترانسفر خود رستوران هم استفاده نمود.

شاندیز سفدری از رستوران های کیش

رستوران پایاب

رستوران سنتی پایاب همانطور که از نامش پیداست یک رستوران سنتی در کنار مجموعه تاریخی پایاب هست. از دستته بهترین رستوران‌های کیش است که برای آرامش خاطر مهمانانش از دکور و فرش گرفته تا موسیقی زنده برمی‌آمده انجام داده. رستوران پایاب هم مثل تمامی رستوران‌هایی که در یک جزیره واقع شده یک منو پرپیمان از غذاهای دریایی دارد.

در این رستوران خدماتی همچون اینترنت و پارکینک رایگان است و فضایی بالغ بر ۳۰۰ را پذیراست. در آن هم می‌توان صبحانه سرو کرد و هم اینکه به جزو وعده غذایی از منو کافی‌شاپ آن برای گذران یک بعدازظهر یا یک میان وعده استفاده نمود.

رستوران پایاب کیش

رستوران هشتگ

یک انتخاب عالی در بین بهترین رستروان های کیش همین رستوران هشتگ است. در کنار پیست کارتینگ واقع شده و بعد از یک سواری جانانه در وعده نهار و شام هم می‌توان در این رستوران هشتگ دلی از غذا در آرود. هشتگ به سبک خاص خود و در ظروفی متفاوت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و به آن اعتقاد دارد که هم اهمیت ویژه‌ای به مشتریان خود بدهد و هم سبک خودش را برای سرو القا کند. با خرید از این رستوران می‌توایند کد تخفیف از سایر امکانات جزیره هم دریافت نمایید.

بهترین رستوران جزیره کیش

رستوران سالود

یک منو کامل را اعم از انواع غذاهای دریایی و ایرانی و منو کافی‌شاپ سرد یا گرم را در محیط ماکلا خانوادگی رستوران سالود می‌توانید تجربه نمایید. این رستوران جزو رستوران‌های ساحلی جزیره کیش و در دسته لوکس‌ها با یک رنج قیمتی میان رده‌ای است. البته این رستوران دارای قسمت سرپوشیده نیز می‌باشد که در جو نامناسب هوای می‌توان از این قسمت استفاده نمود. یکی از امکاناتی تمامی رستوران‌های لوکیش دارند اجرای موسیقی زنده است که رستوران سالود نیز مستثنا نیست.

رستوران ساحلی سالود در کیش

رستوران نهنگ سفید

جزیره کیش یکی از قطب‌های توریستی کشور ما می‌باشد و وجو اماکن خاص و کمی متفاوت به این صنعت می‌تواند خیلی کمک کننده باشد. رستوران نهنگ سفیذ یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش از این نوع اماکن است. منو رستوران نهنگ سفید نیز همانند سایر رستوران‌های جزیره است ولی موردی که این رستوران را متمایز می‌کند نوع بنای این رستوران است که به شکل یک نهنگ احداث شده. منو این رستوران نیز همانند نامش اکثرا از غذاهای دریایی تشکیل شده و در آن زیاد به دنیال غذاهای فرنگی یا سنتی نباشید.

رستوران نهنگ سفید در کیش

رستوران دارچین

رستوران دارچین به جز این که یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش است از محبوب‌ترین ها هم هست. به گونه‌ای که مشتریانش برای خوردن یک غذای عالی مدت‌ها منتظر می‌مانند و اصلا هم برایشان مهم نیست که این زمان چقدر طول خواهد کشید. دارچین از آن نام‌هایی است که در کل جزیره آن را می‌شناسند و تمامی نظرات هم در رابطه با آن خوب است.

تقریبا تمامی افراد مشهور نیز در سفر به جزیره زیبای کیش طعم غذاهای رستوران دارچین را تست کرده‌اند.

رستوران پدیده

می‌توان گفت رستوران پدیده بزرگ‌ترین رستوران جزیره کیش و دنبا هم می‌باشد. یک بنای قلعه مانند به سبک بابل با مساحت حدود ۶۵۰۰ مترمربع که سرویس رفت برگشت به آن هم برای مسافران رایگان است. این رستوران شاید در مرکز جزیره نباشد اما بدون شک غذاهای ماهیچه و شیشلیک‌های معروفش ارزش آن را دارد که نه یک‌بار بلکه چندین بار به آن مراجعه جزو مشتریان ثابتش شوید.

رستوران پدیده جزیره کیش

رستوران بابا قدرت

اگر به دنبال یک پذیرایی به یادماندنی با غذاهای ایرانی اصیلی همچون ماهیچه و کباب هستید رستوران بابا قدرت که یکی از شعبه‌هایش جزو رستوران‌های کیش است گزینه اول است. این رستوران متعلق به یک هلدینگ گردشگری می‌باشد که یکی از فعالیت‌های آن رستوران‌داری است پس می‌توان خیالی آسوده داشت که یک تیم حرفه‌ای در پس پذیرایی از شما هستند. امکانات و فضایی لوکس، موسیقی زنده و غذاهای فوق‌العاده از ویژگی‌های رستوران بابا قدرت است.

رستوران بابا قدرت کیش

هنگام سفر به هر شهری به خصوص اگر بار اولی باشد که به آن شهر سفر می‌کنیم، با مسائل مختلفی درگیر می‌شویم و سوالات متفاوتی در ذهنمان شکل می‌گیرد. مسائلی از قبیل محل اقامت و پیدا کردن اقامتگاه مناسب، وسیله حمل و نقل، جاهای دیدنی و همچنین بهترین رستوران‌های آن شهر و بسیاری مسائل دیگر ذهن ما را به خود مشغول می‌کند تا در نهایت با انتخاب‌های درست بتوانیم سفری خاطره انگیز داشته باشیم.

کیش شهری توریستی و گردشگرپذیر است که تا دلتان بخواهد رستوران‌های متنوع برای سلایق مختلف دارد. دقیقا همین تنوع ممکن است شما را گیج و انتخاب را برایتان سخت کند. در این مطلب تعدادی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش که نزد گردشگران و اهالی محبوب و پرطرفدارند را معرفی کردیم، تا هنگام سفر به کیش به راحتی بتوانید از میان آن‌ها انتخاب و غذایی لذیذ و باکیفیت نوش جان کنید

فودکورت دامون

فودکورت دامون که در مرکز خریدی به همین نام در خیابان وصال کیش واقع شده، یکی از محبوب‌ترین فودکورت‌های کیش نزد اهالی و مسافران است. تنوع غذایی بالا، کیفیت خوب و قابل قبول غذاها و تناسب بین قیمت و کیفیت غذاها دلایلی است که باعث شلوغی همیشگی دامون و رضایت مشتریان آن شده است. دامون رستوران سنتی، چینی، هندی، مکزیکی، عربی، غذای سلامت و فست فود دارد و اگر راجع به بهترین رستوران‌های کیش پرس و جو کنید حتما آن را به شما توصیه می‌کنند.

اگر به فودکورت دامون سر بزنید بدون شک از میان غرفه‌های متنوع آن غذایی باب میلتان پیدا می‌کنید. در تراس رو به دریا غذای‌ خود را نوش جان کنید تا خاطره‌ای خوش و خوشمزه از سفر به کیش برایتان ساخته شود.

رستوران رویال استار از بهترین رستوران‌های کیش

معمولا وقتی قصد سفر می‌کنیم از دوستان و آشنایان خود که قبلا به آن شهر رفته‌اند راجع به موضوعات مختلفی سوال می‌پرسیم و راهنمایی می‌گیریم. یا با جست و جو در اینترنت سعی می‌کنیم به جواب سوالاتمان برسیم. اگر مسافر کیش باشید و بخواهید بهترین رستوران‌های کیش را بشناسید قطعا رستوران رویال استار جزو اولین پیشنهاداتی است که به شما می‌شود. رویال استار یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران‌های جزیره کیش است که البته به جز دکور جذاب، منوی متنوع و غذاهای باکیفیت و خوبی هم دارد.

در میان انواع غذاهای ایرانی و بین المللی منو، یکی از پرطرفدارترین غذاهای رویال استار استیک آن است که پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید حتما امتحانش کنید. همچنین پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای یکی دیگر از دلایل موفقیت و محبوبیت رویال استار است.

فودلند یا سرزمین غذای کیش

فودلند یا همان سرزمین غذای کیش در نزدیکی ساحل مرجان و ضلع غربی بازار مرجان، یکی از بهترین رستوران‌های کیش است. از منوی متنوع فودلند که شامل انواع غذاهای ایرانی، فست فود و بین المللی است می‌توانید غذایی باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه سفارش بدهید و نوش جان کنید. محیط و دکوراسیون شیک و دلنشین ، پرسنل حرفه‌ای و تنوع غذایی سبب شده تا فودلند روز به روز مشتریان بیشتری جذب کند و جزو بهترین رستوران‌های کیش بشود. همچنین یک کافه مدرن و یک کافه سنتی به نام لیالی در این مجموعه وجود دارد که می‌توان ساعتی را هم در آن‌ها خوش گذراند.

فود لند در جزیره کیش

رستوران کوه سنگی

یکی از بهترین رستوران‌های کیش که در فضایی سنتی انواع غذاهای لذیذ ایرانی را برای مشتریان سرو می‌کند، رستوران کوه سنگی جنب بازار پردیس است. پرطرفدارترین غذای رستوران کوه سنگی دیزی با گوشت تازه گوسفندی است که طعم خوش آن در کنار دوغ محلی لذیذ، حسابی هوش از سرتان می‌برد و قیمت معقولی هم دارد. این رستوران با نمایی متفاوت و زیبا در دل کوه واقع شده و می‌تواند روزی خاطره انگیز را در کیش برایتان رقم بزند. کباب کوبیده و جوجه کباب‌های خوشمزه‌ای را هم می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران کوه سنگی در کیش

رستوران توتی فروتی

رستوران ساحلی توتی فروتی که در نزدیکی اسکله تفریحی جدید کیش قرار دارد با موقعیت مکانی عالی به یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش تبدیل شده است. این رستوران انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، دریایی، فست فود و فرنگی را در محیطی دلنشین و زیبا به مشتریان ارائه می‌دهد. با چشم اندازی تماشایی از دریا، در پشت بام رستوران یا کنار ساحل غذایی لذیذ نوش جان کرده و یک شب نشینی خاطره انگیز را کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید. همچنین می‌توانید از کافی شاپ این مجموعه انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و کیک‌های خوشمزه را سفارش دهید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به توتی فروتی رفتید حتما سالاد سزار آن را امتحان کنید.

بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور در کیش

رستوران کوه نور با فضایی متفاوت در دل کوه یکی از زیباترین و بهترین رستوران‌های کیش است. نوش جان کردن غذایی لذیذ در این رستوران در فضایی رویایی با نورپردازی به خصوص در شب، در حالی که موسیقی ماهرانه‌ای نواخته می‌شود، می‌تواند یکی از بهترین خاطرات شما از سفر به جزیره باشد. انواع غذاهای ایرانی، کبابی و دریایی در این رستوران با کیفیت قابل قبول سرو می‌شود که پاسخگوی هر ذائقه و سلیقه‌ای است. همچنین در طبقه بالای رستوران کوه نور کافی شاپی قرار دارد که با چشم اندازی تماشایی از جزیره گزینه مناسبی برای کافه نشینی است.

رستوران‌ کوه نور کیش

رستوران عمو اکبر

اگر به هوای رستورانی لوکس با فضایی شیک به رستوران عمو اکبر رفتید باید بگوییم آدرس را اشتباه رفتید. اما اگر هوس غذای دریایی تازه و لذیذ کرده‌اید بهترین انتخاب همین جاست و دقیقا به خاطر همین غذاهای دریایی است که می‌توانیم عمو اکبر را جزو بهترین رستوران‌های کیش بدانیم. انواع غذاهای دریایی و ایرانی با مواد اولیه تازه در رستوران عمو اکبر در محیطی ساده و خودمانی تهیه می‌شود. همچنین خوشمزه‌ترین ماهی و میگو جزیره را که صید روز است در این‌جا می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه و متوسط نوش جان کنید.

رستوران های دریایی در کیش

فست فود بومرنگ

در سفر به کیش اگر می‌خواهید هم هزینه معقولی کنید و هم غذای خوشمزه و باکیفیتی نوش جان کنید، حتما به فست فود بومرنگ سر بزنید. بومرنگ از بهترین رستوران‌های کیش است که در محیطی تمیز و دلنشین با انواع غذاهای فست فودی از شما پذیرایی می‌کند. در فست فود بومرنگ می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین پیتزاهای جزیره را سفارش بدهید و همزمان با سفارش یک پیتزا طعم ۴ پیتزا را امتحان کنید.

*یک نکته قابل توجه این است که محل اقامت شما در کیش هر کجا که باشد، اغلب به راحتی می‌توانید رستوران‌های خوب بسیاری را در اطرافش پیدا کنید. چرا که بیشتر رستوران‌های کیش در نزدیکی هتل‌ها و به طور کل اقامتگاه‌ها قرار دارند و به همین خاطر دسترسی گردشگران به آن‌ها آسان است.

فست فود بومرنگ در کیش

رستوران میرمهنا

یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش رستوران میرمهنا می‌باشد که جزو رستوران‌های گران جزیره هستند. منو انتخابی آن جزو غذاهای پلو و کباب و فرنگی می‌باشد و در وعده نهار از ظهر تا بعدازظهر و در وعده شام از غروب تا اواخر شب پذیرای مشتریان است، این رستوران در زمان عصر خدمت رسانی ندارد. اگر به دنبال طعم یک غذای عالی در یک محیط شیک و لوکس در کنار خانواده هستید رستوران میرمهنا میتواند بهترین گزینه انتخابی برای شما باشد. در کنار پارک آهوان و دقیقا در خط ساحلی میتوان به دنبال رستوران میرمهنا گشت.

شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری در جزیره کیش از آن دسته از رستوران‌هایی است که قبل از مراجعه از طریق تلفن یا سایت رسمی اقدام به رزرو میز در این رستوران کرد. منو آن هم مانند سایر رستوران‌های زنجیره‌ای شاندیز از انواع غذا و کباب ایرانی که معروف‌ترین آن‌ها شیشلیک این رستوران است. این رستوران که از بهترین رستوران‌های جزیره کیش است در نزدیکی برج‌های دوقلو جزیره واقع شده است و از سال ۱۳۷۰ در این منطقه مشغول فعالیت است. البته برای رفت و برگشت مسیر رستوران می‌توان از ترانسفر خود رستوران هم استفاده نمود.

شاندیز سفدری از رستوران های کیش

رستوران پایاب

رستوران سنتی پایاب همانطور که از نامش پیداست یک رستوران سنتی در کنار مجموعه تاریخی پایاب هست. از دستته بهترین رستوران‌های کیش است که برای آرامش خاطر مهمانانش از دکور و فرش گرفته تا موسیقی زنده برمی‌آمده انجام داده. رستوران پایاب هم مثل تمامی رستوران‌هایی که در یک جزیره واقع شده یک منو پرپیمان از غذاهای دریایی دارد.

در این رستوران خدماتی همچون اینترنت و پارکینک رایگان است و فضایی بالغ بر ۳۰۰ را پذیراست. در آن هم می‌توان صبحانه سرو کرد و هم اینکه به جزو وعده غذایی از منو کافی‌شاپ آن برای گذران یک بعدازظهر یا یک میان وعده استفاده نمود.

رستوران پایاب کیش

رستوران هشتگ

یک انتخاب عالی در بین بهترین رستروان های کیش همین رستوران هشتگ است. در کنار پیست کارتینگ واقع شده و بعد از یک سواری جانانه در وعده نهار و شام هم می‌توان در این رستوران هشتگ دلی از غذا در آرود. هشتگ به سبک خاص خود و در ظروفی متفاوت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و به آن اعتقاد دارد که هم اهمیت ویژه‌ای به مشتریان خود بدهد و هم سبک خودش را برای سرو القا کند. با خرید از این رستوران می‌توایند کد تخفیف از سایر امکانات جزیره هم دریافت نمایید.

بهترین رستوران جزیره کیش

رستوران سالود

یک منو کامل را اعم از انواع غذاهای دریایی و ایرانی و منو کافی‌شاپ سرد یا گرم را در محیط ماکلا خانوادگی رستوران سالود می‌توانید تجربه نمایید. این رستوران جزو رستوران‌های ساحلی جزیره کیش و در دسته لوکس‌ها با یک رنج قیمتی میان رده‌ای است. البته این رستوران دارای قسمت سرپوشیده نیز می‌باشد که در جو نامناسب هوای می‌توان از این قسمت استفاده نمود. یکی از امکاناتی تمامی رستوران‌های لوکیش دارند اجرای موسیقی زنده است که رستوران سالود نیز مستثنا نیست.

رستوران ساحلی سالود در کیش

رستوران نهنگ سفید

جزیره کیش یکی از قطب‌های توریستی کشور ما می‌باشد و وجو اماکن خاص و کمی متفاوت به این صنعت می‌تواند خیلی کمک کننده باشد. رستوران نهنگ سفیذ یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش از این نوع اماکن است. منو رستوران نهنگ سفید نیز همانند سایر رستوران‌های جزیره است ولی موردی که این رستوران را متمایز می‌کند نوع بنای این رستوران است که به شکل یک نهنگ احداث شده. منو این رستوران نیز همانند نامش اکثرا از غذاهای دریایی تشکیل شده و در آن زیاد به دنیال غذاهای فرنگی یا سنتی نباشید.

رستوران نهنگ سفید در کیش

رستوران دارچین

رستوران دارچین به جز این که یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش است از محبوب‌ترین ها هم هست. به گونه‌ای که مشتریانش برای خوردن یک غذای عالی مدت‌ها منتظر می‌مانند و اصلا هم برایشان مهم نیست که این زمان چقدر طول خواهد کشید. دارچین از آن نام‌هایی است که در کل جزیره آن را می‌شناسند و تمامی نظرات هم در رابطه با آن خوب است.

تقریبا تمامی افراد مشهور نیز در سفر به جزیره زیبای کیش طعم غذاهای رستوران دارچین را تست کرده‌اند.

رستوران پدیده

می‌توان گفت رستوران پدیده بزرگ‌ترین رستوران جزیره کیش و دنبا هم می‌باشد. یک بنای قلعه مانند به سبک بابل با مساحت حدود ۶۵۰۰ مترمربع که سرویس رفت برگشت به آن هم برای مسافران رایگان است. این رستوران شاید در مرکز جزیره نباشد اما بدون شک غذاهای ماهیچه و شیشلیک‌های معروفش ارزش آن را دارد که نه یک‌بار بلکه چندین بار به آن مراجعه جزو مشتریان ثابتش شوید.

رستوران پدیده جزیره کیش

رستوران بابا قدرت

اگر به دنبال یک پذیرایی به یادماندنی با غذاهای ایرانی اصیلی همچون ماهیچه و کباب هستید رستوران بابا قدرت که یکی از شعبه‌هایش جزو رستوران‌های کیش است گزینه اول است. این رستوران متعلق به یک هلدینگ گردشگری می‌باشد که یکی از فعالیت‌های آن رستوران‌داری است پس می‌توان خیالی آسوده داشت که یک تیم حرفه‌ای در پس پذیرایی از شما هستند. امکانات و فضایی لوکس، موسیقی زنده و غذاهای فوق‌العاده از ویژگی‌های رستوران بابا قدرت است.

رستوران بابا قدرت کیش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 685
  • بازدید کلی : 7029
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی